Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 17. juni 2010

Sommerblomster


Det mangler stadig noe .... denne gangen var det sommerblomster i noen flere kasser.... -ekke ferdig ennå... Har planta i to høyre blomsterkasser i alumimium ,ca 1m x 1m . De er litt smarte , for det er løse kasser i øverste delen som kan løftes ut .Lurt , så slipper man å fylle opp hele med jord og diverse steiner ...:) 




En liten smakebit av terrassen vår :) , langbord ( gammel spisestue som dere ser ) Vi har bygd tak over hele terrassen , godt i og med at norske sommere er  litt lunefulle ... Gjør stadig om  utpå her , tji hi . Gøy det , for noen da ;) 

Som dere sikkert har observert , opptil flere skap her . Ja vi flytter ut store deler av sommeren , da er det deilig  å ha servisene klare da man skal grille... Eller får uventet besøk , slipper å gå så langt  for å hente en asjett e.l.

Da solen skinner har vi solen til den går ned , veldig glad for det !!  Varmen på flisgulvet holder seg lengre utover kvelden .. da vi ikke har varmekabler ( ... aldri vært vurdert altså , hi hi ). Ved dårlig vær ; holder vi varmen ved å danse ... eller bruke noen gode lune tepper !! For UTE skal vi være i sommernatten .  Måtte det bli maaange sommernetter ...Flere som ønsker det  tro ??!?!?


2 kommentarer:

  1. Nydelig terasse!!!
    Kjekt med tak.
    Sol, sommer???
    Skjønner ingenting jeg.
    Hvor er det blitt av sommeren vår???
    Regnet bøtter ned i strie strømmer og det er surt og kaldt. I skrivende stund sa gradestokken 3 grader. brrrrrr
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ønsker meg sommer jeg, eller tak på terassen...
    Koselig du har det!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett