Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 28. juni 2010

Min flinke mamma :)




Min mamma er så flink til å hekle ( jeg kan litt , men det er liksom ikke min greie ..). Her har hun heklet et dukkepledd, minstejenta er så glad i det teppe ! -ja jeg forstår henne godt ;)






Jeg ønsket meg nye grytekluter i sommerfarger !! - Her ser du de :) Herlige gla' farger og store , større sjans for ikke å brenne seg ... prøver å
unngå det ;))) Har også kjøpt meg ny "sil" i passende farge !!
Både datter og datterdatter ;)) er kjempefornøyd , tusen takk !!
Flere som har flinke mødre de ønsker å skryte litt av kanskje ??
De fortjener det :)
Ha en fin sommerdag !

4 kommentarer:

  1. Flott teppe! friske og fargerike grytekluter.
    Ønsker deg en flott dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for hyggelig hilsen!
    Skal si du har en flink mamma ja!!!

    Jeg overasker stadig min datter med ting og tang jeg har laget og det blir satt veldig pris på, hyggelig! Selv har jeg har ingen mamma som er god på håndarbeide men jeg kan jo skryte litt av meg selv, hi hi :)))

    Ha en fortsatt fin uke, hilsen fra Perlemor ;)))

    SvarSlett
  3. For et nydelig teppe! Og herlige grytekluter i friske og sommerlige farger! Så koselig å få sånne flotte hjemmelagde gaver av din mor:-) Hils din mor og si at hun er kjempeflink!

    Klem

    SvarSlett
  4. Du er heldig som får så fine hjemmelagde gaver. All ære til din mor:)

    SvarSlett