Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 12. juni 2010

Konfirmasjon ...

Både kake og kort skal til samme konfirmasjon:) 

Sønnen til ei venninne var konfirmanten denne dagen ! De ønsket seg ostekake , håper den falt i smak :) ( Fikk tilbakemelding på at den var go' , det var hyggelig ;)) 

Konfirmanten er veldig glad i  å gå på ski , derfor var det ski som tema her !! 

Ungene her i huset mente det ikke var skiføre nå men .... da jeg forklarte hvorfor ; Åjaa slik ja var svaret da :) 

Været var veldig fint denne dagen , så konfirmanten  og gjestene var veldig fornøyd med et fint selskap :) 




1 kommentar:

  1. Den så skikkelig go ut.....og fatet var helt tomt når det kom i retur :)Fin forresten...var nok noe m fargene. Står i kaffe-hylla :)

    SvarSlett