Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 20. juni 2010

Sol og nye kort .











Sol og sommer følelse idag :) Har sitti ute i det fri med kortlaging idag ! Blåser ... joda litt , men har jo så mange fine runde steiner vi plukket ifjor ... Må passe på så arkene alltid har en tyngre gjenstand / stein på seg Da går det veldig fint !! Som dere ser blir det litt rot av dette , ingen annen vei utenom !!!Går greit ...tror jeg , tji hi .
Hadde også med meg mellomste jenta idag , hun lagde 2 fine kort . Da var hun ferdig :) Vi koste oss sammen så lenge hun var med ... Jeg fortsatte en god stund lengre med innbakte pauser med avslapping i solstolen min ... Kan være hardt å være kreativ , he he .
Det dere ser , ja det er dagens resultat :)

5 kommentarer:

  1. Så koselig dette så ut,fine kort du lager også. :)Ha en flott kveld. Klems.

    SvarSlett
  2. Så kos å ta med noe hyggelig å gjøre ut i solen. Fine kort ble det også :) Ja, blomstene mine er fine enn så lenge....så får vi se hvordan det blir m vann. De første 14 dagene er de hvertfall i trygge hender.

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at det går an å ta med sakene ut i sola.
    Her regner og blåser det ille, det får bli en annen gang.
    Fortsatt fin søndagskveld
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Supre kort! Så deilig å sitte ute og lage ting, det har jeg planer om i dag! Knallvær og fri er en herlig kombinasjon. Har lagt igjen en award til deg på bloggen min!

    Klem Janne

    SvarSlett
  5. Så herlig bord. Får lyst til å sette meg ned å begynne å kreere kort jo!

    SvarSlett