Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 13. juni 2010

Lykter!!




Herlige rosa blomster , har sett så mange fine pioner i det siste :) Tror jeg må finne en plass å plante en eller flere , de er så skjønne !!
Flere hus har jeg fått tak i og ;) Ja selvfølgelig hos http://skyttelen.blogspot.com/ i Storgata i Elverum !!









Hva befinner seg under her tro ?????
Hvem vet ???
Kan det være flere lykter tro ????
Ja jeg er litt mye ... glad i lykter kanskje , tji hi
4 Nye lykter , den største er ca 150cm høy !!! Det blir fint å sitte ute i sommernatta (vi får kle på oss godt ...ser ikke ut til at den blir så varm ennå ...) å se på det flotte levende lyset !! Gleder meg :)


7 kommentarer:

  1. Så nydelige lykter,den største er bare 6 cm mindre enn meg,hihi. Finner ikke slike her på vestlandet.:)Klem.

    SvarSlett
  2. Wow...så fine lykter. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de,og hva de kostet?
    Digger sånne lykter.
    Ha en fortsatt fin Søndag.

    Hege

    SvarSlett
  3. SV: Hei igjen du.
    Revetal ligger rett utenfor Tønsberg ;o)

    SvarSlett
  4. Så flotte lykter!
    Er veldig glad i lykter jeg også.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. Nydelige lykter.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar:)
    Kjempe fine lykter. Er veldig glad i lykter selv. Ha en fin dag !

    SvarSlett
  7. Flotte lykter. Liker også veldig godt lykter - det er et must sene, koselige kvelder på terrassen. Klem

    SvarSlett