Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 3. april 2011

Blomstrende svigermor :))

Er det noen der ute som har opplevd ei blomstrende svigemorstunge ? Ikke jeg - men en av mine blomstrer faktisk!!! Var veldig spent på hva denne " pinnen" som plutselig dukket opp i midten av planta .... små hvit/grønne blomster .



Det lukter godt av den og - litt søtlig lukt .
Det hadde vært gøy om noen visste noe om dette :)

2 kommentarer:

  1. Stilig!
    Visste ikke at de kunne blomstre en gang jeg...hadde noen slike tidligere.
    Hørte en for en stund siden at "svigermors tunge" begynte å bli sjeldne, fordi det var ingen som ville ha de lenger.
    Da må jo din være kjempesjelden:)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Fin! Min blommade för något år sedan också, luktar ju riktigt gott :)

    SvarSlett