Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 14. april 2011

Rosa Mariusgenser


Ja da var Mariusgenser nr 2 ferdig - minstejenta ble fornøyd - den er allerede i bruk :) Har strikket den i merinoull - veldig godt garn å strikke av syns jeg ;)

4 kommentarer:

  1. Ååå den var søt da,
    lekker i rosa.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Fin genser, den er sikkert deilig å ha på :)

    SvarSlett
  3. Kanonfin. En slik kunne jeg faktisk tenkt meg selv også. God ide med rosa farge. Gøy med litt annet enn den vanlige blå...

    SvarSlett