Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 27. mars 2011

12 år !!


Bordet er dekket !! Noen dager siden - men vi fikk en 12 åring i huset denne gangen :) Veldig spent "11" åring som gledet seg til denne dagen , med alle sine venner . Kvelden ble vellykket med mange blide barn , mat, quiz, dessert, "kjennelek" , kaker og godis... og ja ikke minst mange flotte gaver !!! Vi har dekket bordet sammen - det ble 4-kant bord denne gangen . Veldig bra - da alle ser hverandre :))!2 åringen vår var KJEMPEfornøyd etter kveldens "fest":) Her er været strålende om dagen - våren nærmer seg DET gleder vi oss til !!!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 12-åringen! Sikrere vårtegn enn hennes bursdag har du vel ikke :-) Da står jo april like om hjørnet!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 12 åring i huset.
    Klem Tone

    SvarSlett