Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 17. mars 2011

Ny mariusgenser ...

Endelig :)) - ny blomstring på en av mine "gamle" orkideer !! Såå fornøyd :)
Ny mariusgenser i rosa og hvit med rundstrikk !Denne gangen strikkes den i merino ull - føles nesten som bomull .

Ellers er dagene veldig fine med sol og vårfornemmelser!! Liker . Kaldt om natta men med blå himmel på dagen er vel det greit :)) Jeg skal jobbe, bake til 12 års bursdag i huset - ... så helgen går helt av seg selv ;)) God helg alle sammen !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar