Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 19. mars 2011

lapper

Jeg har jobbehelg ... ikke værst det - da man kommer hjem til nystekte lapper :) De er stekt av mellomstejenta som fyller 12 neste uke :))


Veldig gode var de :)

4 kommentarer:

  1. nam nam nam, flink hun er.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så deilig det så ut da...godt det er fredag og helg. Da skal jeg lege lapper og. Fikk bare så lyst på. Faktisk tror jeg min pc er full i stand til å sende lukter.....jeg kan nesten lukte dette bakverket og da er det vanskelig og bare glemme det!!
    Så takk for tipset.
    Skal feire bursdagen til gutten min på søndag og da vet jeg nå hva jeg skal lage.
    da er klue og lage mye røre og la noe være igjen, så ken jeg dteke noen til meg på mandag når jeg er helt alene i heimen.....hmmmm.
    nesten sånn at jeg gleder meg til helgen er slutt.....nei. Det var litt overdrevet kanskje???
    God helg.
    de best ønsker fra Bollapinnsvin

    SvarSlett
  3. Så koselig at du fikk ferdigstekte lapper :)Ønsker deg en fin helg. Klem fra meg :)

    SvarSlett