Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 1. mars 2011

Ferdig :))


Ferdig !!! Det gikk ganske fort likevel , tenkte først at den ikke ble ferdig denne vinteren ...
Vinterferie gjør mon - hi hi . Hadde mange gode fridager forrige uke , ja da ble det litt strikking !
Mellomste frøkna her ble ihvertfall fornøyd :)
Har som før nevnt litt "dilla" på marius mønster - så jeg er alt i gang med pannbånd ... kommer bilder senere.

4 kommentarer:

  1. Ååå den var nydelig,har ikke sett denne
    utgaven før,men kjempefint med bærestykke.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Wow, her går det unna. Nydelig genser.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Det ble en fin genser, flott med bærestykket!

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Flott! Den ble fin i hvitt :) Veloverstått bursdag forresten :) Ha en fin uke!

    SvarSlett