Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 7. mars 2011

fastelavn og blåmandag :)


...rakk det såvidt ... men bakte boller mellom slagene -hi hi . I helga har mellomste vært med på 12'ern - det er en slags leir alle 6.klassingene her . Det har vært masse aktiviteter ; akekonkurranse, baking, maskerade ( lagde egne masker) , film m.m alle har overnattet i kirka ... det er ikke alle som får oppleve ;)) Jeg har vært med som forelder og overnattet - bare natt , jeg har vært på jobb på dagtid ... var litt trøtt lørdag... ikke for barna ikke sov men ... ikke lett å ligge rolig og godt på en luftmadrass !! Lørdag kveld - var det mange slitne og fornøyde barn :) Den natta sov alle godt ;))
I tillegg har det jo som de fleste vet .. vært VM - 5 mil !! Måtte se den , spennende !!! Deretter var det håndballkamp Elverum - Haslum - gikk ikke fullt så bra for Elverum da ... men gøy var det :)
Søndag kveld ble rolig ....for både mellomste og mamma'n !!

3 kommentarer:

  1. Her i heimen hoppet vi glatt over fastelaven...ikke noe vi pleier og feire igrunn heller. Men boller med krem er jo veldig godt da,hihi.
    Her hadde guttungen også maskeradeball her om dagen,hadde vært kjempe stas.
    Ha en toppers uke.

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Takk for koselig "sovende" nattevakt. Tror det var mange slitne unger søndag ettermiddag... For ikke å snakke om undertegnede :-) Fine bilder!

    SvarSlett
  3. Høres ut som en travel helg.
    De bollene så jo super gode ut.
    Klem Tone

    SvarSlett