Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 24. mai 2010

Glomma!

Nye skilt , laget selv ! Syns det ble litt fint da :=)
Hjertekransen har jeg også laget selv av hengebjørk for noen år siden , pynter den ettersom årstid .. Ønsker du deg et sånt skilt ? Send meg en mail på hvordan du vil ha det så kan det hende jeg får det til ;)






En av helga utflukter gikk til Glomdalsmuseet , der det var åpning av sommeren med dyra som går på tunet hele sommeren . Kuer , griser , kaniner, hester , høner ... disse går stort sett i inngjerdinger men noen ganger er noen på "frifot " Ikke denne helga. Vi for vår del gikk bare forbi dyrene , kikka såvidt på de før vi gikk ned til ei flommdiger elv : Glomma. Det er både facinerende og litt skummelt, selvfølgelig bråkete !!


Veldig masse krefter her ....


Hengebrua over Glomma , over mot Skogmuseet. Kiler litt i magen ... da brua både gynger og ser gjennom plankene.....


2 kommentarer:

  1. For en velkomst...kjempefint skilt. Regner med mange ønsker seg sånt. Vi har forøvrig ny dør, så jeg tror jeg må søke i god tid for å få lov til å henge opp julekrans i år....hmm, mannfolk skjønner seg ikke på sånt vet du :)

    SvarSlett
  2. Koselig skilt og hjerte.
    Slike flomstore elver er både fasinerende og skremmende. Kan bli stående og se kjempe lenge.
    Ønsker deg en flott dag:-)
    Klem Tone

    SvarSlett