Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 25. mai 2010

Blomster

Velkomst på trappa , håper de står flotte leeeenge .. lite håp om å få litt vann og i og med at vi passerer mange ganger om dagen ... ! Ja vi håper det beste .. kanskje verre med alle de andre som henger i vinden ... de tørker så innmari fort !!! Er det flere som kjenner til det ?


Hvitveis og ..noe annet ... med en herlig blodrød farge , helt topp og se det gror !!
Her sitter kompisen vår og venter ...En vakker dag veit ... :) Han er da litt søt syns jeg ihvertfall!

3 kommentarer:

  1. Så koselig en velkomst.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig besøk hos meg!
    Koselig på trappen din.
    Jeg er rar der, husker bedre å vanne blomstene ute enn inne:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei
    takk for hilsen i bloggen min, det var koselig. Kjekt å ha blomster som ønsker folk velkommen. Ønsker deg en god helg. Klem fra meg

    SvarSlett