Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 22. mai 2010

Flytting og planting av hekk

Noe av søtmispelhekken har vi plantet her , inntil terassen. Det er ikke den du ser ... den er opp trappa du ser så vidt . Bak denne hekken skal det etterhvert bli ei bu , skal bygges en vegg og diverse her . Gleder meg til det :)


Kan tru vi har jobben nå... Her er det bare å grave... pukk-sand-pukk-stor stein(grrr)-litt dårlig jord ... !! Kan tro vi har vært svette!!!
Vi er lei en hekk (junisøtmispel) som ikke vokser noe særlig ...egentlig så er den ganske fyldig men vil liksom ikke vokse noe særlig i høyden !! Etter 9 år syns jeg den burde vært noe mer enn 1m høy !!!! Samme hekk i andre enden er ca 2,5 m !!!!
Nå har vi gravd opp og fyllt i mye ny og god jord og plantet tuja , gleder meg til å se den vokse ...håper den gjør det fort !!






1 kommentar:

  1. Ser ut til at dere har litt å gjøre. Det blir bra til slutt vil jeg tro. Her regner det så ille at det ikke frister til hagearbeid.
    Forsatt god pinsehelg
    Klem Tone

    SvarSlett