Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 18. januar 2010

Srikkestrømper !!


Flere nye strømper , de er til mellomste jenta . Fargeønske er hennes , kremhvit og grå. Lette og kjappe å strikke;O).
Garnet er eskimo, og pinne nr 8 !!

5 kommentarer:

  1. Litt usikker på det med lette og kjappe....Men knallstilige var de ihvertfall!

    SvarSlett
  2. Jeg føler også at jeg må tvile litt på det med lette og kjappe å strikke men......
    Flink er du!!!!
    Sees plutselig =0)

    SvarSlett
  3. Hei hei,
    Takk for hyggelig hilsen hos meg. Må virkelig si du er flink og! Flotte sokker! :)

    SvarSlett
  4. Hei:) Takk for koselig hilsen hos meg! Mye fint du lager. Men de sokkene så ikke lette ut!! Kjempe fine var de:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte !!
    (tror jeg må prøve å overvinne min skrekk for å strikke labber...)
    :-)

    SvarSlett