Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 26. januar 2010

Patentstrikk!!


Nye strikkeluer ;)
Endelig fikk jeg det til ....
Skulle strikkes i patent strikk.. Det har jeg gjort før for leeeeeeenge siden ..... Klarte bare ikke å forstå mønsteret.... måtte tilslutt gå til min faste garnbutikk og få det demonstrert!!!

Ja DA fikk jeg det til !!
Denne gjør du på en kveld sa de til meg .... grrrrr kveld etter kveld skjønte jeg ingenting .. Nå skjønner jeg hva de mente for det gikk på en kveld, ja HELT sant .

6 kommentarer:

  1. Hei :) Takk for hyggelig ord i bloggen min. Luen ble jo kjempefin.

    SvarSlett
  2. Så kuuul lue da!!!!
    Synes du har vært kjeeempeflink, jeg likte også fargen godt!
    Jeg lurer veldig på pinnestr. du har brukt... 10?
    Tirsdagsklem fra Perlemor :)

    SvarSlett
  3. Tøff lue du har strikket. Ser du er ivrig med håndarbeid. Gleder meg til å følge bloggen din videre. ;)

    SvarSlett
  4. Om du ser i postlista til butikken så står mailadressa mi der, jeg får da rett som det er mail fra dere ;0)
    Men her er den da, gunnillaKRØLLFAtele2.no
    Fort deg å sende noe spennede da!!!
    KLÆMMMMM!!

    SvarSlett
  5. Nå har jeg prøvd å send deg en mail med mitt tlf nr,
    flink du er til å strikke da!! Jeg har faktisk klart å strikke på meg senebetennelse så det blir ikke noe strikking her i nærmeste framtid. Ikke at jeg hadde noe voldsomt stort på gang, men tenkte på sitteunderlag som skulle toves. Foreløpig ser det ut som det blir med tanken da =0/
    KLÆM!

    SvarSlett