Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

onsdag 20. januar 2010

Nytt Vaffeljern !!

Har vært på jakt etter nytt vaffeljern. Det skulle være store hjerter , helst bare 4 ... og dobbelt jern ... !! Det var med andre ord ikke lett ;) . Fant tilslutt dette , det har 6!! hjerter og er enkelt !! Altså ikke det jeg egentlig ville... MEN der er helt fantastisk!! Hjertene blir tykke og store og itillegg 6 stk hver gang!!! Det vilsi det samme som at man steker 1 1/2 plate pr gang !! Ja da ble det jo nesten som jeg hadde ønsket meg da ;) , hi hi !!







Da ble det vaffeldag !!!! og muffins i samme slengen .









Fjøla muffinsene står på er laget av eldstegutten i huset . Han har pussa og pynta , og svidd inn navn og kant rundt , DET syns han var kulest av hele "jobben" . Flink er han , stolt mamma:*
Muffins formene er fra Green Gate , like fine som resten av service du ser , he he . Jeg liker det veldig godt , brukes HVER dag!!





3 kommentarer:

  1. Ingenting er vel så herlig som nystekte vafler! Nam! Vaffeljern med 6 hjerter har jeg aldri sett... Selv har jeg dobbeltjern, og da går vaffelsteikingen som en drøm:-) Kos deg med nysteikte vafler!

    Klem

    SvarSlett
  2. stiiilig!!! Da jeg så bildet så trudde jeg det var en cd-spiller... hihi.....

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg ang. vaffeljernet. Min sønn fikk et slikt i julegave og det er en drøm å steke vafler hos han når jeg er på besøk. Har planer om å kjøpe meg et likens etterhvert. Kjekt at røren heller mot midten av jernet.

    SvarSlett