Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 15. januar 2010

Mer stoff....

Bilde nr 1 ( det m blad mønsterstoff) . Stoffet var tynt og lett , så dette blir noe klær etterhvert . Tråden dere ser ; 2mm tykk sølvtråd som jeg lager smykker av. I helga skal jeg få gjort mye .... tror jeg ;)




Bilde nr 2 : Mer stoff , ja handlet .. mer enn jeg trenger kanskje men .... Det nok noe klær her også .. hva det vites ikke riktig ennå ...;)



Bilde nr 3 : Viser fram barnas hule !! Godt at de har sin egen stue , både for små og store . Hender det ikke er enighet om tv tittingen ...

1 kommentar:

  1. Blir spennende å se hva du skal lage av alle stoffene:-) Utrolig flotte de stoffene i innlegget under!

    Klem

    SvarSlett