Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 18. juni 2009

Tulipaner i solskinn!!!!!!!!!!

SE så herlig de står i full blomst;O) Været dere ser ...ønsker vi oss....for pr nå regner det i Elverum :(. regnbuen lagde vi selv ;)!!!!
I bakgunn ser dere at det er endel jord uten no grønt ...vi driv ålager nytt bed , så følg med ;O)!Det vil komme flere bilder ettersom det gror seg til !!!

1 kommentar:

  1. Er jammen fint med litt annet enn slitt plen og enkle busker. Overrask meg gjerne.....du har fremdeles 2 uker på deg ;))

    SvarSlett