Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 5. juni 2009


SE...litt stolt jeg da ;O) orkide som vil være med meg videre ... overlevde både tørke og fortvilelse , søt ?


Sønnen i huset har hatt frø/stein prosjekt på skolen . Alle skulle ha med frø/stein fra forskjellige frukter.
Her spirer og gror det :O) Det er frø fra en paprika ....kanskje ... det blir paprika til høsten....

2 kommentarer:

  1. Ps...hvis du legger deg til som følger, er du med i loddtrekning om Georg Jensen nøkkelringen...
    :D!!!!
    Klem, M

    SvarSlett
  2. ...Det har jeg gjort ...;)

    SvarSlett