Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 9. juni 2009

Mer hjerter..

Har fått litt hjertedilla...Det ser du kanskje ;)Tiåringen skal i noen bursdager de nærmeste dagene , har derfor sydd noen med forbokstaven til bursdagsbarnet på hjerte . Jeg brukte ganske dus farge , det synes bedre i virkeligheten .
Syltetøyglass kan brukes til så mangt ... her ser du en lettvint måte og lage mange til f.eks sommerfesten;)
Spre mange utover bordet og heng de i trærne.... Ser for meg Pippi Langstrømpe's sommerkalas... Drømmer meg litt bort dit nå :O)

5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig besøk (:

    Så søte disse var.. Jeg har også dilla på hjerter!

    Syns den "nye" uteplassen din ble kjempefin med lilla innslag, og prikker er jeg veldig svak for..
    Gleder meg til å se mere fra deg!

    Ha en fin onsdag!
    Klem <3

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min! Ja, det hender jeg er innom Skyttelen når jeg er på vei opp til Trysil. Syns dere selger så mye spennende, alt fra klær, Green Gate og scrappesaker...
    Så utrolig flotte de marihønene dere har malt er, lagde noen i fjor og nå ble jeg kjempeinspirert til å lage noen flere, i mange størrelser.

    Ønsker deg en fin dag, håper du kikker innom bloggen min igjen Jeg legger deg til i min linkliste, håper det er greit for deg?!

    SvarSlett
  3. Jeg brukte ikke spray-maling,
    men malte med kost.
    Vannbasert oljemaling 40
    Bruker den til det meste :-)

    Så søte hjerter du har laget!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei

    Du har så utrolig mye fint her inne! Blei inspirert både av hjerter og marihøner!
    Du la igjen kommentar på bloggen min for et par uker siden, ang noen posebukser jeg har sydd. Etter mye om og men har jeg fått ut fingeren og lagt ut mønster :-) Så om du fortsatt vil sy til jenta di, håper jeg det nye innlegget kan hjelpe deg på vei!
    Her venter jeg fortsatt på lillemor som skal bruke buskene jeg har sydd. Koser seg fortsatt inni mammas mage...men snart...snart :-)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  5. Næmmen har du sett. For noen nusselige og gode hjerter. I'm in love! :D

    SvarSlett