Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 23. juni 2009

Kos

Sønnen i huset og jeg er alene hjemme , koser oss litt bare han og jeg . Det er veldig sjelden , som regel er alle på tur eller ingen ... veldig kos å ha et og et barn for seg selv noen ganger og ;O).Her er vi på solskinnstur langs Glomma, hæææærlig vær ;O)
EN"kulevase" , den er også veldig fin til f.eks. peanøtter(el annet smått). Da slipper nemlig "alle" og ta på det du skal ha , man bare heller ut til seg selv.....
Litt sent ikveld men ... håper alle der ute hadde en fin St.Hans feiring , natten er ennå ung for de som har fri ;O))

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Takk for helsinga :o)

    Koselig å vere heime "åleine", då har ein så mykje betre tid... Trur ungane set virkelig stor pris på åleinetid.

    Kos dokke heime åleine!

    Helsing Tonje

    SvarSlett
  2. Hei, sjekk siden min, er noe til deg der;O)Ha en fin kveld!!!Klem

    SvarSlett