Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 1. april 2012

mm helstekt..



indrefilet på grillen - det smaker godt :)) Hjemmelagd fløtegratinerte poteter, wokede grønnsaker og peppersaus var lørdagens middag ! For å si det som det er .. vi åt opp alt sammen og ble stappmette alle mann alle :) Til orientering , vi åt inne , solen skinte men det var for kaldt å sitte ute . Vi har nemlig spist middag på terrassen allerede iår, men da var det litt varmere ... Grillsesongen vår er stort sett hele året ... Flere som griller hele året ?

2 kommentarer:

  1. Her har også grillen vært i bruk endel ganger denne våren....mer MOT normalt hos oss da :)

    Og idag har vi servert bakt potet og grillet biff til 15 personer....øve seg på store selskaper ;)

    SvarSlett
  2. Det der så ikke vondt ut nei....Her startet vi også sesongen i dag. Men bare veldig enkelt og greit...Pølser.
    Her er det også for kaldt å sitte ute nå...savner veldig de fine tempraturene som var i forrige uke..men det får vi bare ta som en bonus.
    God påske.

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett