Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 2. april 2012

Beijing airport !!



Vi som kommer fra "lille" Gardermoen .. dette er enorm stort !! Viser noen bilder inne fra flyplassen og ett fra toget vi måtte kjøre for å komme til flyet fra innsjekkinga !! Vi kjørte i mange minutter !!! Først gikk vi ganske langt for å levere bagasjen for så å gå en god bit til før vi tok toget ... Ja som dere sikkert skjønner er jeg overveldet over størrelsen :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar