Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 2. august 2011

Skottevik feriesenter - herlig plass





Viser noen herlige bilder fra Skottevik feriesenter . En herlig plass !!! Første gang vi er der , kan anbefales på det sterkeste :) Her kan du låne kano, robåter - gratis !! Ikke mye som er gratis her i livet .... Herlig skjærgård - med MANGE småbukter man kan bade, sole seg , langgrundt ....krabbefiske , bryggerestaurant .. ja du hører vel at her kan man trygt kose seg;)
Plassen ligger ca 2,5 mil fra dyreparken og inn til Kristiansand by . Det ble selvfølgelig besøk på begge plasser - her ser dere løvene får mat !! Det er noen flotte , muskuløse dyr , søte ... på avstand !!

1 kommentar: