Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 21. august 2011

Høstkveld

Sommer på hell .."Gårkvelden/natta" var veldig fin - vi tente alle levende lys vi har i diverse lykter på terrassen ... og det ER mange ..Det ble så koselig . Vi satt ute i mange timer ut i natta , først med barn og etterhvert bare voksne ... Ja ok , det ble litt kjølig , men med varmere på veggen og tepper på beina - da tåler man det . Vi nyter til siste slutt ... håper det blir noen kvelder til .. Ønsker alle en god uke med skolestart og jobb :)

2 kommentarer:

  1. Hørtes veldig koselig ut Jeanette! Vi får nyte de siste kveldene før høsten kommer :)

    SvarSlett
  2. Ja det gjør vi som bare det :) Vi skal nok kose oss litt til før terrassenlivet legges bort ei stund :)

    SvarSlett