Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 21. september 2010

Igår høsta vi eplene våre ... Kanskje denne søte marihønefamilien skal få lov å komme inn i et litt varmere miljø ??!? Hva syns du?  De har stått ute i hele sommer og kost seg, og vi har hatt noe søtt å se på :) 


Denne rosen , ganske ny , ble plantet i fjor . Jeg var redd jeg hadde gravd den vekk.... men plutselig sto den der , hi hi . Har hatt mange søte rosa blomster i sommer. Navnet ? Lurte du på det ? ...Kan desverre ikke hjelpe deg , lappen er borte... Fin er den !

2 kommentarer:

  1. Koselig marihønefamilie.
    Mye som skal ryddes inn eller bort nå som høsten er her.
    Fortsatt fin dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Koselig marihønefamilie :-)
    Likte de veldig godt :-)
    best å ta de inn , så ikke vinteren ødlegger de :-)

    SvarSlett