Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 19. september 2010

Høst på Skogmuseet:)



Idag har vi vært på Skogmuseet , hadde noen fine 
timer i høstsolen . 
Ser ikke så mye av selve museet her  ....men 
det er en fin plass og bruke noen timer både ute og inne ( da 
været er dårlig ) 
Høsten er en fin tid med flotte farger i naturen.  
Solen, varmen, fargene ga oss en fin opplevelse idag. 
Med medbragt kaffe og kaker ble alt helt perfekt :) 
Ønsker alle en fin høstuke !

7 kommentarer:

  1. Ønsker deg og dine en flott høstuke også :o)

    SvarSlett
  2. Herlig høstbilde!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    En fin høstuke ønskes deg også,
    Klem T

    SvarSlett
  3. Flott høstbilde!
    Jeg er så glad i fargene om høsten.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Så flott at dere hadde en koselig dag. Nå begynner høstfargene å komme så smått...

    Ha en fin uke! Klem fra Sylke

    SvarSlett
  5. En flott høstuke til deg også.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Hærlig høstbilde og tusen takk for besøket og hyggelig kommentar hos meg. Så hyggelig blogg du har, sett veldig masse fine bilder her. Titter litt til jeg. Ha en fin høstuke.

    SvarSlett