Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 13. juli 2010

Torden og lyn ....


Ikke veldig glad i slikt vær men ....
Idet vi skulle legge oss inatt , etter noen gode og
varme timer på terrassen !
Bulder og brak .. med MAASSE lyn ...
Prøvde å "fange" lynet i kameraet .. utfordring det ja !!
Litt fikk jeg med da :)
Jeg som sagt liker det ikke , men er veldig facinert av
det!!
Kanskje dere får litt inntrykk av hvordan
det så ut i natt :))

Idag er det god temperatur men grått og regn ,
fin hobbydag ....hi hi

3 kommentarer:

  1. Ja, uværet kan være både skummelt og fasinerende. Men det kommer ikke så ofte som jeg syntes når jeg var liten....hmmm, hvordan har det seg??

    SvarSlett
  2. Nesten som nyttårsaften!?
    Så flotte bilder du har tatt, spoookyyyy :/

    Ha fortsatt fin onsdag, klem fra Perlemor ;)

    SvarSlett
  3. Ikke så lett å trykke i akkurat rett øyeblikk nei :-) Hihi :-)
    Nydelig kjole , den så deilig og behagelig ut :-)
    God Sommer :-)

    SvarSlett