Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 8. juli 2010

Sommerdager

Herlige sommerdager !!
Ungene koser seg både til vanns og (litt) i vannet !!!
Det er litt kaldt , men deilig da solen skinner . Det har den heldigvis
gjort endel her i det siste .
Vi har til og med ... oppdaget ... HAI .... i Osensjøen ...DET må
være siste nytt !!!!
...Etter nærmere *(hi hi )* undersøkelser ...
finner vi ( heldigvis ) ut at det er en
stein ..
DEN var veldig lik , der den lå i sivet å lurte ;)))
Kan bli skremt av slikt !!!












Mens ungene koser seg med vannet , sitter mamma og strikker i en
god solstol :)
Her ser dere snart ferdig resultat !!
Kjole med korte armer , mønsteret er fra PTdesign.
Mønsterbok nr 99 , 99-1529.
Garnet er 100% maco-bomull, heter
Sumatra.
Strikkepinner nr 4,5 og 5,5 !!!
Dette går fort !!
Og lett å følge mønster!!
Bare et lite tips; det er ikke så lett å
få tak i dette garnet eller annet bomullsgarn i
den tykkelsen !!
Det er visst ikke så vanlig med så
tykt bomullsgarn .... men jeg syns det var veldig
godt å strikke av :)
Lurer du på noe så bare spør ;)












5 kommentarer:

  1. Så koselig dere har det da,nydelig den kjolen du strikker. Ha en flott dag videre. :)Klem.

    SvarSlett
  2. Det ser gøy ut ;) Kos dere !
    Spennende å se hvordan kjolen blir på :)
    Fortsatt god dag !

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se resultatet. Godt tips det m garnet. Jeg driver m kluter og håndklær, så bruker dobbelt garn av Mandarin Petit. Da må dette være et godt alternativ....hender jo det blir noen misser når man ikke følger m hele tiden...tid spart. Måtte du utenbys, el fant du det her??

    SvarSlett
  4. det ligger en utfordring til deg på bloggen min ;) Spennede prosjekt du holder på med foresten!

    SvarSlett