Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 29. oktober 2009

Halloween

HALLOWEEN ,uhuuuuuuuu

Driver å forbereder meg til helgen ....
Har 2 KJEMPE store , gresskar - enda jeg prøvde å finne noen litt mindre ... de her var de minste jeg fikk tak i !!!!
Tenkte jeg skulle skjære ut et ansikt i den ene ... sette den ut i hagen med lys i .. DET blir vel uhuuuu skummelt !!!!
Den andre ... tja det vet jeg ikke enda , forslag ??? Tas imot med stor TAKK!!

Også er jeg interessert i om noen har en eller flere oppskrifter , slik at jeg får brukt opp gresskarkjøttet! Det bør være noe som du / dere syns er godt da ;O)

Har nemlig prøvd meg på noe for mange år siden ,som ikke var så ....godt...




1 kommentar:

  1. Oj, de var digre! Har deverre ingen oppskrifter. Kanskje det er noe på detsoteliv.no ?
    Ha en fin kommende helg, klem :)

    SvarSlett