Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 13. oktober 2009

Bilde

Lerretsramme, har flere liggende på vent... en vakker dag...Ja da skal det males, har ei svigerinne som er VELDIG flink til å male;) Skal en 'vakker' dag lære noen knep... vi må bare finne den perfekte dag;) Her viser jeg at jeg har prøvd meg selv... Har malt med grått og hvit først, kopiert og limt på svart hvitt bilder av barna . Så har jeg 'stæsjet' på litt blonder og blomster... Ble litt fornøyd da , knis , motivet på bildene er ihvertfall herlige ;O)

Ha en god uke til dere alle !!!

2 kommentarer:

  1. Bildet ditt ble nydelig! Så god ide, så fint at vi kan få inspirasjon fra hverandre.

    Ha en fin dag videre, klem :)

    SvarSlett
  2. heisann

    innom for å si takk for fin kommentar på bloggen min:)) ønsker deg en fin uke.

    jeg titter gjerne innom deg igjen:O)

    klem fra Lillan

    SvarSlett