Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 4. januar 2011

Ut med jula!

Nå åker jula ut ... Det blir litt tomt og rart .. det er mye å rydde ut og vekk !! Phu .... Det er det verdt , hi hi . Mange ting som bare MÅ fram av den ene eller andre grunnen;) Det kan være -noe barna har laget , -vi har fått som er gammelt , -noe vi har laget selv , -noe pent vi har kjøpt i år eller i fjor eller kanskje året før ;)) Alt har sin egen sjarm !! Ok da det blir litt mye , men hva skal jeg ikke ta frem da ?? -Jeg bare spør ... Stakkar de som ikke får lov å komme frem .... Jeg er kanskje litt dum slik men vil (kan ) ikke utelate noen .... Flere som har det slik ?

3 kommentarer:

  1. Jeg har nok blitt flinkere til å IKKE ta fram juleting - i fjor laget jeg en give away med all julepynten jeg ikke trengte mer :) Så i år var det ikke så mye pynt igjen! Noe av det som er selvlaget, blir tatt vare på, men ikke alt. Og ikke alt blir tatt fram, men det har jo også litt med alderen på ungene å gjøre! De skal jo ikke bli skuffet, og det blir de gjerne når de er mindre! Mine "voksne" barn synes det er helt greit at jeg pynter med lite.

    I dag har jeg kjøpt meg en duk, og har tenkt å ta vekk noe av julepynten.

    Det er alltid hyggelig med kommentarer og morsomme e-poster fra deg, setter veldig pris på det! Og jeg er helt enig med deg, nå fortjener vi å ha det bra ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Mye fin julepynt der,så det er ikke rart du må ha fram alt. Det er slik med meg også. Det er utrolig koselig med jul men deilig å få det ut,alt til sin tid. Skal bli deilig å sette inn litt friske tulipaner og primula.
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Koselig med jul så lenge den varer - Ut me´en!! Nå går det mot lysere tider, sol og sommer :)

    SvarSlett