Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 9. januar 2011

aktivitet


Helga's aktivitet:) Ihvertfall for jentene og meg . Gutta er ikke spesielt interessert, skjønner ikke ... Med feber i hus må vi finne på noe ... ikke lett for det er mye uffing da :) Vi har latt bordet stå rotet fra igår til idag - litt lettere å fortsette da . Det er så deilig å ha masse bursdagskort liggende, plutselig er det en eller to bursdager!!

Jentene har også laget en " haug" med kort - så nå kan bursdagsrushet' begynne , hi hi .

Ute har det snødd og snødd ... fint å se på inneifra ;))

Ja vi har hatt ei slapp , men god helg !

4 kommentarer:

  1. Jøss så produktiv dere har vært da.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så mange fine kort dere har laget! God bedring til dere!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så smart med bursdagskort på lager! Som oftest kjøpes det gave, men som oftest glemmes kortet. Fine kort ble det også :) Det var virkelig en stor nissesamling du har, ref forrige innelgg :)) Ha en flotters og kreativ uke!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte kort dere har laget! Er noe ekstra med hjemmelagde kort!

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett