Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 27. januar 2011

Playa Del Ingles!!! sol og varme :)


Heisann :)) Frister det ?? Har akkurat vært der i ei uke :)))))

Las Palmas, Playa Del Ingles . Vi syns vi fortjente en uke "av" etter et tøft fjorår med sykdom . Ja vi syns vi fortjente dette :) Været var fantastisk !!! Vi bodde veldig nær både strand og sentrum .... Dette var utsikten vår ifra terrassen :) Flott ? Vi var rett og slett veldig fornøyd . Anbefales , hi hi .

4 kommentarer:

  1. Det der så absolutt ikke så dumt ut nei.
    Hadde reist på timen hvis muligheten hadde vært der ;o)
    Velkommen hjem til kulda igjen.

    Hilsen
    Hege

    SvarSlett
  2. Der så det jo rett og slett nydelig ut!!!

    SvarSlett
  3. Det er så godt å høre at dere har hatt det bra! Ja, det fortjente dere virkelig :) Og bildene frister, så klart - selv om jeg har reisevegring ;)

    Vil du hekle, så må du gjerne komme til meg - du vet, gjesterommet står der ;) *Smile-smile*

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Ja, dette var absolutt en velfortjent tur. Trenger å lade opp igjen batteriene, og fylle hodet med godt tanker :)
    Men så er det jo godt når du kommer hjem igjen også da ;)

    SvarSlett