Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 11. oktober 2010

Vi venter gjester

Venter gjester ikveld :) Gleder oss til det . Prøver å dekke et lite høstbord , viser stemningen med og uten blitz ...koseligst uten ....syns jeg da ;) 

Hvis noen lurer ...ja vi hadde en kjempehyggelig kveld :) 


2 kommentarer:

  1. Så koselig du hadde gjort det da...høstkvelder er en herlig tid synes jeg :o)
    Ha en fin,fin uke.

    SvarSlett
  2. Så koselig stemning ved bordet.
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tone

    SvarSlett