Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 16. oktober 2010

Høstferie


Trolsk ... et gammelt -det skjønte dere kanskje , hi hi - grantre . Hele treet var fullt av skjegg ... glad vi var der på dagen ..... Elghakk og grillspidd i grillhytta på kvelden etter en herlig dag i skogen er godt :) Vi koste oss alle som en -store og små Vi ble både mette .... og trøtte !!! 

Vi har hatt en flott høstferie både når det gjelder været og avslappning . Trenger litt oppladning før vinteret kommer ... håper selvfølgelig det drøyer litt til da ;) 



5 kommentarer:

  1. Så fint at ferien ble god. Likte spesielt godt grantreet du tok bilde av, har sans for slike trolske trær :) Maten så også innbydende ut!

    Klem fra Sylke

    SvarSlett
  2. Åå så deilig høstmat og så flotte bilder. Liker at folk koser seg og har det bra.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Så mye lav på trærne er et godt tegn. Lite forurensnig da :-) Så flott at dere har fått ladet batteriene i ferien! Det har vi også :-) Deilig!

    SvarSlett
  4. Stemningsfulle høstbilder. Høres ut som dere hadde en flott dag. Klem fra Kine.

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! God høststemning.
    Det ble en brå slutt på den her, når vinteren kom litt for tidlig...
    God helg!

    SvarSlett