Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 12. oktober 2010

Høst tur



De siste 2 år i høstferien vår , har vi hatt snø !!!!

Så mye at vi ikke har sett høstfargene engang !!

Iår - heldigvis - har det ikke snødd :) Litt sol har vi hatt og , dere kan tro vi koser oss :) 

Dette er en herlig plass , slapper godt av her !!

4 kommentarer:

  1. Så ut som er koselig plass...deilig å ha ett sted å reise til :o)

    SvarSlett
  2. Godt å høre at dere koser dere! Fortsett med det :)

    Klem fra Sylke

    SvarSlett
  3. Nydelige farger.
    Har en flott og enkel oppskrift på de tovede vottene. Du kan få den.
    Kan jeg sende den på mail?
    Klem Tone

    SvarSlett