Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 18. september 2010

Kos !!




Napoleonskake mmm og svart kaffe :) 
Skulle vist dette igår ... det var nemlig da vi koste oss
med dette :) . Syns selv vi fortjente det , hi hi 
Ble du fristet ? 
Ja idag er lørdag , nok en grunn til å 
fortjene en god kake;) 


Et lite høstdikt til dere :) 

HØST 
Med stødig fargesans
tar høsten aldri feil
og gir oss en varmende
kunstopplevelse
av dimensjoner. 

God helg :)

2 kommentarer:

  1. Gjett om jeg ble fristet! Nam, Napoleonskake er noe av det beste som fins!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg ble nok ikke fristet, fordi jeg ikke tåler Napoleonskake ;) Men kosen er deg velunt, jeg synes absolutt at du fortjente det :) :) :)

    Forresten lager jeg et lite innlegg om bl.a. dine kjoler - snart ferdig! Har lånt et bilde fra salgsbloggen din, håper det er greit! (Jeg tok jo ikke noe bilde selv...)

    Klem fra Sylke

    SvarSlett