Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 24. september 2010

Høst!

Høsten har kommet for alvor .. ser kanskje ikke så galt ut men ... 
-Det er fullt av vann i pottene som ikke står under tak !!
-Det er vissent ... sommerblomstene ... ( ikke rart ..) 


Vi koser oss inne , det er fint med denne tiden ... 
det blir så koselig inne ;) 
Mellomste jenta vår er på hyttetur i helga med ei venninne og der 
de er ...SNØR det !!!! DET er for tidlig !!!! Kaldenderen viser BARE 
September !! ( hun er i Trysil ) 
Ha en koselig innekveld :) 

4 kommentarer:

  1. Hørtes akkurat ut som hos oss dette :o)
    Ha en kjempe koselig helg.

    Hege

    SvarSlett
  2. Ikke fullt så surt å kaldt her, men nok til at vi fyrer om kveldene. Godt!
    Skal på jobb straks, men etter det skal vi klargjøre hagen for vinteren. Den kommer enten vi vil eller ikke.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Litt varmere hos oss, men i dag var det likevel høstlig "kaldt". Har tatt det veldig med ro i dag, det var deilig :)

    Ha en fin søndag! Klem fra Sylke

    SvarSlett
  4. Rundt 4 grader i Østfold også - kaldt på fingrene nå:)

    SvarSlett