Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 20. september 2010

Innhøsting !!



Innhøsting av årets epler !

Alle mann ( jenter ) ut å plukk !!! 

Høres ut som en storfangst .... ? Man kan jo ønske seg det .... Vi er uansett veldig stolt av avlinga vår ;)  Det er nemlig 1. året med mer enn 2 epler , tji hi . Iår ble det smakebit og ei stor eplekake !! Nå lukter gode norske epler og nystekt eplekake ...mmmm jeg må nesten gå nå ... 

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ....det hørtes veldig,veldig godt ut.
    Håper det smakte like godt :o)

    Hege

    SvarSlett
  2. nam nam, det hørtes godt ut.
    Klem Tone

    SvarSlett