Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 2. juli 2010

Sommerkos :)


"Teltcamp ", i hagen!!! Mellomste her i huset har teltet fullt av 11 åringer !!

Etter en dag med bare regn ... så er vi nå inni i den 2. dagen med kjempesol :))))))

Akkurat slik vi vil ha det :)

Jentene sovnet tilslutt etter mange turer på toalettet (knis , jenter altså ;))

og visking .... ja for DET hører til !!!

Nå er det ny dag , frokosten inntas og jentene planlegger resten av dagen på stranda !!

Det er jo der alle er ... ihvertfall de kjekke brune guttene, knis .

Er det ikke slik vi husker

det ????

Herlig god sommerstemning på terassen :)

Det er så herlig med lange sommer kvelder , vi her i huset
nyter det så godt vi bare kan !!
Ha en flott dag :)






2 kommentarer:

  1. Ja jeg tror ååå det, kaffen er god og det jeg å har smakt derfra er godt :)))

    men jeg må ikke begynne på de selv da blir det fort tomt eh hehehehe, så tør ikek smake engang hi hi:))))))

    når jeg tenker etter var dte kanskje dumt å kjøpe inn så mye søtt huff hehe

    SvarSlett
  2. Det hørtes kjekt ut å sove ute. Skulle jammen ønske mine jenter var små igjen... Husker vi sov under åpen himmel på terrassen da de var små. Det tok litt tid før vi sovnet og våknet selvfølgelig tidlig pga. lyset.Vi våknet også på natten av pinsvin som taslet over terrasegulvet.

    Deilig med frokost i pysjen ute morgenen etter. Tror aldri jentene glemmer det og nå er de 19 og 27.

    Ha en fin sommer.

    SvarSlett