Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

mandag 12. juli 2010

nostalgi

Litt nostalgi :) Har finni frem noen gamle hatter !!
Disse har jeg gitt i gave til mamma og pappa for maaange år siden ;)
Det har vist falt av en krydderbit både her og der ;) Det er tidens 'tann' det ..
Jeg har bindt mange krydder / blomster kranser/buketter/ hatter ...
mange år siden .. kommer kanskje tilbake ...ikke det at jeg syns det skal det
men ... det VAR jo veldig fint engang ;)

Her er ferdig resultat !!
Kjolen er ferdig ,mangler en knapp men ellers klar til bruk :)
Live bilde kommer senere.

3 kommentarer:

  1. Husker godt krydderbukett-tiden. Var vel 80-tallet det? Savner i grunnen lukten av anis i stua:)

    SvarSlett
  2. Så flott kjolen ble! Det ligger en utfordring til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Kjolen ble kjempefin. Nå må frøkna komme seg ut i solen m den fine kjolen. Kanskje m hatt til ;)

    SvarSlett