Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

tirsdag 20. juli 2010

Himmel


Her lurer jeg på ; 
Ser dere hvilken disney figur som befinner seg i toppen av dette treet (furu) 
Lite tips : det er kun øverst i treet , også er det kun hodet :) 
Nå er jeg veldig spent på om det er noen andre som ser det vi ser ;))
Svar kommer om noen dager !! 
Spent på svar . 
Alle disse bildene har jeg tatt fra terrassen vår en kveld ved ti -tiden :)

3 kommentarer:

  1. Om en legger seg på ryggen og studerer himmelen en stund, kan man oppdagen masse rart...

    Ser hele langbein jeg, langer ut.....kanskje det lukter grillmat hos naboen??

    SvarSlett
  2. Ja vi har Langbein i nærheten , da er det ganske tydelig da ;) Vi har sett han tydelig i mange år , vi ser han fra terrassen vår . Tror han passer på oss jeg :) hi hi !

    SvarSlett