Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 29. april 2010

Strikkekjole

Strikker en sommerkjole, syns den er kjempefin ... håper selvfølgelig
min blir fin også .. hi hi .
Har kommet en bit på veg ... men det er langt igjen ..
Det er vel som vanlig ( desverre) ingen hast ... for sommervarmen ..
har ikke tenkt å komme ennå ...
Skulle den likevel komme så tar jeg VELDIG GJERNE i mot den ,
så det ikke skulle være noen misforståelser:))

5 kommentarer:

  1. Å, den kommer til å bli kjempeskjønn! Nydelige farger og flott mønster. Får håpe det snart blir litt mer sommerlig:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei. Så koselig med en ny følger.
    Hjertlig velkommen.
    Gleder meg til å se den kjolen. Den blir nok kjempe fin.
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  3. Halloen! Tusen takk for hyggelig kommentar igjen :) Har lagt meg som en av dine følgere :) Virkelig et prosjekt du har der!! Søtt! Håper også at vinteren snart kan slippe tak, det så så fint ut for par uker siden, men denne uka har ikke vært så flott værmessig. Ha en god helg! Klem

    SvarSlett
  4. Det blir kjempefint! Det er så gøy mens man holder på med noe, også ser man at det vokser frem de nydeligste mønstre. Også bør man jo nyte arbeidet underveis, ikke stresse med å bli ferdig... Kos deg med strikkingen!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Hei du! det ser ut til å bli en fiiin kjole :) alltid morro med kjentfolk ja ;)
    ha en flott helg!

    SvarSlett