Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

lørdag 24. april 2010

Crème brûlée

Etter en lang og fin dag med vårfotball i solskinn , har vi kost oss med god mat :) .
Vi syns vi fortjente dessert i dag ;)) ja det ble en av favorittene ... ( les; både mor og far med barn selvfølgelig :)) er glad i dessert !!) Creme brulee er kjempegodt , hmmmm. Det blir mer fotball i morgen , dagen start kl 08.30... med vårsol , går det meste bra ;))

2 kommentarer:

  1. Nam! Creme brulee er bare vanvittig godt! Lykke til med ny fotballdag i morgen! Been there...

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble i hjerte-former! :) Nam,nam! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett