Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

søndag 13. desember 2009

Julepynting!!

Dette "kjæresteparet " er så søte ;O).
Vi har begynt å pynte til jul .Jeg syns det er koseligere og ha jula fremme før jul... er nemlig veldig klar for å rydde den ut da nyttår har vært...Da har jeg pakket pakker og ryddet frem jula i maaaange uker , så da er jeg fornøyd ;). Når man driver en gave butikk MÅ man få jula frem tidligere enn i heimen.... Slik er det om man skal rekke alt . Det er en veldig koselig tid å være på jobb , mye blide og handleglade folk!!!
oj oj som tiden går.... nå må jeg skynde meg .... vi skal ha søndagsåpent idag .. Ha en fin 3.advent ;O)







Se den herlige musefamilien :O) Disse er jeg så glad i . Det er min svigerinne som har malt for flere år siden , like gromme eller kanskje mer gromme for hvert år som går ;)

2 kommentarer:

  1. Så skjønne figurer! Herlige og uttrykksfulle - ikke rart du er glad i de!

    Ha en fin 3. søndag i advent!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige julefigurer!!
    Fekk lyst til å pynte litt i heimen eg òg no....

    Ha ei fortsatt fin advent tid.

    Klem.

    SvarSlett