Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

fredag 25. desember 2009

julegaver








Katta slikker seg rundt munnen , han har fått dagens middag... ikke særlig variert men en velsmakende middag...:) for han !! Findus er 1 1/2 år gammel .








Stooooor fornøyd jente !!!!!!!!!!

DETTE var midt i blinken , søskenbarnet hennes på

5 år har lik , så dette var kult . Tusen takk !!







Det var også maaaange andre vellykkede pakker denne kvelden ,tusen takk alle sammen!!!

1 kommentar:

  1. Hei på deg,ang snø efekten..husker ikke..men få inn på bloggen noe på hjerte fra blogg lista mi,hun forklarer det steg for steg;))

    SvarSlett