Om meg

Bildet mitt
Om meg.. tja ;) Jo jeg er ei hobbyglad jente , liker å lage noe! Elsker å produsere noe. Å være kreativ gir meg litt "friminutt", det trengs innimellom. Jeg bor sammen med mann og tre skjønne barn i alderen 12,15,17 år. Sjelden 'late' stunder her;O) Blir også veldig glad om du legger igjen spor etter deg, jeg besøker deg med glede:)

torsdag 24. desember 2009

Julaften

Da er vi snart klare .... vi løper rundt ... ordner litt her og litt der...
Vi blir nok klare ...






Er ikke disse nydelige ?? Blir bare mer og mer glad i disse skjønne barna
Ønsker med dette alle mine følgere og alle andre som titter innom :O) En riktig GOD JUL .

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Ville bare kikke innom og ønske deg en riktig god jul!

    klem

    SvarSlett
  2. Hei
    Stoffet med engler på er kjøpt hos SparKjøp. Det er kraftig og passer veldig godt til puter. Ha en fortsatt god jul!

    SvarSlett
  3. Hei igjen!

    Tusen takk for hyggelig hilsen!

    Angående stoffene: Jeg vasker alltid kjolestoffene først, men jeg er ikke alltid så nøye med stoffene jeg bruker til aplikasjoner, det eneste er hvis jeg tror de kan farge av. Men sånn ideelt sett så bør man jo vaske alle stoffene først....

    Ha en fortsatt god jul!

    Klem

    SvarSlett
  4. De Carl Larsson figurene er såååå fine. Her er det "overforbruk" av dem. Kjøpte meg de små søte m lys. Hadde så vidt fått satt dem opp i vindu, så dyttet ene sønnen ned den ene....ned på butikken og kjøpe ny!! Og igår rev en av gjestene ned den andre.....så hva skjer etterpå....ja, ned og hente ny...og det er den siste på lager :))

    SvarSlett